Kezdőlap Galéria Fan-made

2012. január 26., csütörtök

Unalmas a világ!!!

Sziasztok!!!
Nem tudom h feltűnt-e már nektek,de ez a világ unalmas!!!
Mindig ugyan az történik,reggel fölkelsz 6-kor,elmész az iskolába, ott vagy fél kettőig,hazajössz,
2-re,és eszel, neki állsz tanulni,jó megtanultál,utána meg azt csinálsz amit akarsz,ez történik mindennap.
Nem tudom h ti h vagytok vele,de nekem már ez unalmas kicsit!!!
Már történhetne valami olyan,ami nem szokott!!
Meg ráadásul ott vannak még az iskolába a dolgozatok,volt olyan h egy nap írtunk vagy 3-mat.
Szóval ha nem tanultál semmit véget,kész 1-est kapsz mert nem tanultál!!!
Aztán a tanárok mondják h :
-Kisfiam tőled jobbat vártam volna!
De szerencsére,mindjárt vége lesz az általános iskolának,legalábbis a mostani 8-soknak,HALELUJA!!
De azért még bele kell húzni a tanulásba h ne bukjunk meg!
Mert a tanárok nem sajnálnak,vagy tudod vagy nem!
Vagy jól megtanulod vagy annyi a dolognak!
Szóval a mostani 8-soknak kitartást kívánok,és ne haljanak bele ebbe a fél évbe!
És kívánom h felvegyék abba az iskolába ahova jelenkeztek!
1ébként ugye milyen furcsa?Már csak fél év van az iskolából,és jövőre elballagunk(már aki)
Alig várom h elmennyek ebből az iskolából,itt is unalmas lenni,semmi se történik,mindig ugyan az.
u.i remélem a kép tetszik,véleményeket kérek rá!!!
Sziasztok!!

4 megjegyzés:

  1. Pábámm. Fél hétkor kelek. Háromnegyed háromra vége a sulinak, 4óra 10percre otthon is vagyok. Negyed 5-től körülbelül fél hatig tanulok, utánna meg 7-ig a kistestvéreimre vigyázok. Vacsora, és végre szabad vagyok. Szerintem tekintsd meg saját időbeosztásod, majd ezt, és gondolkodj el! Ha annyira zavarnak az egyesek, akkor a rengeteg szabadidődet fordíthatod tanulásra is ;) És máris van elfoglaltság, anyu, apu, tanárok, mindenki örül és büszke rád! :D Én jó tanuló vagyok, mégis élek, és még szabadidőm is van (máramennyi), abba meg próbálom a hobbijaimat belepréselni, és máris vége az unalomnak.

    Max voltam..

    VálaszTörlés
  2. Én se vagyok rossz tanuló,de néha becsúszik pár 1-es.Bár mostanába szerencsére nem.

    VálaszTörlés
  3. Heh,jobban tudok,mint a többiek :)

    VálaszTörlés